Ułatwienia dostępu

Dla nauczyciela akademickiego

Team Viewer

TeamViewer to technologia wsparcia zdalnego umożliwiająca udostępnianie ekranu na urządzeniach z systemem iOS i Android z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego. Aplikacja ma na celu wsparcie studentów podczas kształcenia na odległość, służy w szczególności do rozwiązywania problemów technicznych związanych z obsługą platformy edukacyjnej i innych narzędzi wykorzystywanych przez Podhalańską Państwową Uczelnię Zawodową do edukacji online.

Google Classroom

Pragniemy poinformować, że w Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu została uruchomiona platforma e-learningowa Google Classroom, będąca częścią projektu firmy Google dla edukacji. Platforma jest dostępna za pośrednictwem specjalnie utworzonej do tego domeny ePPUZ. Google Classroom jest jednym z narzędzi do zdalnego kształcenia polecanych przez MNiSW.

Aby zalogować się na konto:

1)     należy kliknąć w link, bądz w zakładce Google Classroom wybrać: Logowane do platformy;

2)     jako login podać imię.nazwisko@eppuz.edu.pl (bez polskich znaków, w przypadku nazwiska dwuczłonowego, należy wybrać  pierwszy człon nazwiska), zwracając uwagę na nazwę nowej domeny do e-learningu -eppuz.edu.pl;

3)    hasło do logowania: do ustalenia drogą mailową (admin@eppuz.edu.pl), bądz w przpadku braku informacji o haśle proszę skorzystać z opcji przywracania hasła (opis poniżej) – opcja zalecana;

4)    po wpisaniu hasła należy wpisać dwukrotnie własne nowe hasło i zatwierdzić;

5)    następnie w prawym górnym rogu kliknąć na dziewięć kropek i wybrać Classroom (ikonka opcji dostępna na samym dole);

6)   kolejnym krokiem jest wybór opcji Jestem nauczycielem. Bardzo ważne: opcja dostępna jednorazowo – dająca możliwość tworzenia zajęć;

7)   linki z instruktażem tworzenia zajęć, zapraszania studentów i etc. znajdują się poniżej (przed rozpoczęciem tworzenia zajęć zalecane jest zapoznanie się z poniższymi instrukcjami);

8)   SOS dla wykładowców:
      pomoc.nauczaniezdalne@eppuz.edu.pl

W przypadku utraty bądź założenia nowego hasła:

1)   należy kliknąć w link, bądz w zakładce Google Classroom wybrać: Logowane do platformy;

2)   jako login podać imię.nazwisko@eppuz.edu.pl , zwracając uwagę na nazwę nowej domeny do e-learningu -eppuz.edu.pl;

3)   należy kliknąć dalej, następnie wybrać ” Nie pamiętasz hasła?”, „Wypróbuj inny sposób”;

4)   wyświetli się strona „Uzyskiwanie kodu weryfikacyjnego”, Google wyśle kod weryfikacyjny na adres poczty służbowej: imię.nazwisko@ppuz.edu.pl, który każdyz pracowników ma obowiązek wykorzystywać podczas kontaktu z uczelnią;

5)   na podany adres mailowy zostanie wysłany kod weryfikacyjny;

6)   po wpisaniu kodu należy dwukrotnie podac nowe hasło;

7)   SOS dla wykładowców:
      pomoc.nauczaniezdalne@eppuz.edu.pl

Instrukcje dotyczące Google Classroom:

Forma opisowa: tutaj

Filmy instruktażowe:

Google Classroom jak zacząć? Poradnik dla nauczyciela.

Poradnik dla wykadowcy – Google Classroom

Google Classroom – instrukcja dla nauczyciela

SOS dla wykładowców:
pomoc.nauczaniezdalne@eppuz.edu.pl

Instrukcje