Artykuły naukowe:
- z obszaru zarządzania i informatyki m. in.:
Infografika jako forma komunikacji w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie pandemii Covid-19 (współautor R. Uryga);
Reklamy herbaty w ujęciu programowania neurolingwistycznego;
Sposoby funkcjonowania kategorii tradycji w wybranych współczesnych reklamach;
Jak w nowych mediach promuje się czytelnictwo wśród dzieci i młodzieży? Wybrane przykłady;
- z literaturoznawstwa m. in.:
Podróż jako metafora doświadczania świata – wokół Podróży Teo C. Clément;
Literackie nawiązania do Małego Księcia Antoine’a de Saint-Exupéry’ego – spojrzenie intertekstualne;
W stronę popkultury? O polskiej literaturze dla młodzieży na początku XXI wieku;
Wybrane teorie badań literackich w najnowszych badaniach literatury dla dzieci i młodzieży w Polsce – diagnoza, refleksje i postulaty;
Jak dzisiaj funkcjonuje model młodzieżowej powieści kryminalnej Zbigniewa Nienackiego? O wybranych kontynuacjach powieści o Panu Samochodziku;
Trudna sytuacja jako test dojrzałości (Franciszka Anny Piwkowskiej, Most nad Missisipi Ewy Przybylskiej);
On polish fantastic literature for young people and its therapeutic potential)
- z medioznawstwa i komunikacji społecznej m. in.:
Obrazy kibiców Wisły Kraków i Cracovii w wybranych tekstach prasowych z lat 2010-2011;
Reklamy herbaty w ujęciu programowania neurolingwistycznego;
Sposoby funkcjonowania kategorii tradycji w wybranych współczesnych reklamach;
Jak w nowych mediach promuje się czytelnictwo wśród dzieci i młodzieży? Wybrane przykłady.