W związku z przeprowadzaną aktualizacją systemu bibliotecznego w dniach od 17 do 22 lutego 2022 r. Biblioteka Akademicka nie będzie realizować zamówień
i wypożyczeń książek. Po przeprowadzeniu prac technicznych zmianie ulegną dane do logowania
w katalogu online biblioteki oraz w zasobach cyfrowych.
888
Szanowni Państwo,
z uwagi na konieczne prace serwisowe związane z aktualizacją systemu bibliotecznego PATRON oraz uruchomieniem nowego katalogu online, zamawianie, rezerwowanie i wypożyczanie książek nie będzie możliwe
do dnia 22 lutego 2022 r. W tym czasie wystąpią również problemy z dostępem do zasobów cyfrowych. Osoby, które tym czasie będą chciały skorzystać z księgozbioru Biblioteki, zapraszamy do Czytelni w stałych godzinach
(tj. 8.30 – 15.30).
W czasie przerwy technicznej nastąpi aktualizacja danych logowania do kont czytelników. Po jej przeprowadzeniu każdy użytkownik otrzyma na skrzynkę pocztową w domenie ppuz.edu.pl wiadomość z prośbą o kliknięcie w link
i ustawienie nowego hasła do konta czytelnika.
Po wykonaniu tej operacji dane logowania do katalogu online oraz zasobów elektronicznych będą następujące:
– login (adres mailowy w domenie ppuz.edu.pl)
– hasło (ustawione samodzielnie przez użytkownika)
Uprzejmie prosimy o bieżące sprawdzanie skrzynki mailowej oraz niezwłoczną zmianę hasła. Wszelkie informacje o postępach przeprowadzanych prac technicznych będziemy przekazywać Państwu za pośrednictwem strony internetowej i profilu Biblioteki Akademickiej na Facebooku.
W razie zaistnienia ewentualnych problemów zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź mailowego: 18 26 10 715 ; wypozyczalnia@ppuz.edu.pl.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Biblioteki Akademickiej PPUZ w Nowym Targu